Velkommen gjest ( Logg inn | Registrer deg )
RETNINGSLINJER FOR KJØP & SALG
Følgende SKAL stå i "Emne" (Overskriften) for annonsen:
For kjøretøy-annonse: Årsmodell, bilmerke/type, sted (hvor kjøretøyet befinner seg), tilstand, prisantydning.
For deler-/utstyrs-annonse: I klar tekst hvilken gjenstand som skal selges/kjøpes, hvilken bil/kjøretøy/utstyr gjenstanden hører til evnt. årsmodell, sted hvor gjenstanden befinner seg (fylke/kommune), tilstanden, prisantydning.
For Dekk/Felg-annonser: Dekk/felg-type, dekkdimmensjon/felgdimmensjon, evnt. alder, mønsterdybde, tilstand, sted hvor dekkene/felgene befinner seg (fylke/kommune), prisantydning
Følgende SKAL stå i "Melding" (selve annonsen): Utfyldende beskrivelse av kjøretøyet/gjenstanden (jo nøyere beskrivelse du gir, jo bedre), evnt. Km.-stand prisantydning, tilstand, på hviken måte du vil kontaktes: telefon, mobil, e-post, PM, el. (Ikke glem å føre inn tlf.nr/E-postadresse).
Når bilen eller deler er solgt, skrives dette inn under emne.
ANNONSER SOM IKKE FØLGER DISSE RETNINGSLINJER KAN BLI SLETTET!!!
Har du fått solgt/kjøpt det du har annonsert SKAL du gjøre følgende: Gå inn på annonsen din, og klikk på knappen for "Endre Emne" for det første innlegget ditt i annonsen og så endrer du emnet (overskriften i annonsen) til "KAN SLETTES".
Annonsen din vil da bli slettet av redaktør.
(Det er for mye jobb for redaksjonen om vi må gå inn i hver enkelt annonse for å se om annonsen fortsatt er aktuell eller kan slettes).
Annonser eldre enn 3mnd. kan bli slettet av redaktør uten henvendelse til annonsør.
Diskusjoner om pris/produkt av arten: Den bilen er stygg, eller jeg får de delene billigere en annen plass er heller ikke tillatt.
Disse retningslinjene er utviklet i sammarbeid med brukerne på Offroad.no.
10 Dec 2009, 19:34
|
|
|
Grand offroader ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Innlegg: 542 Ble medlem: August-28-2008 Fra: Akershus Medlemsnummer: 14,463 Mine Kjøretøy: Chevrolet Blazer Sport K5 1992 mod. 350TBI Jeep Grand Cherokee LTD 2001 mod. 3,1TDI |
Hei,
Jeg er lei av bilen min og høye utgifter. Mye nytt i det siste. Byttet masse i forstilling. Øvre foringer, bolter, bærekuler og støtdempere byttet for noen uker siden. Seksseter personbil 92 mod. 5,7 TBI 260k km Jeg var uhelig å bulket i høst, så panser og støtfanger er fra en huggerbil. Ingen ting galt ellers med bilen. ABS og Cruisekontroll virker. AC virker men har lite gass/føler gåen. For den skrudde seg på og slangene ble kalde når jeg jumpet ledningen. Motorvarmer og cupevaremer er med. Det er cut-out flares på bilen. Ikke montert av meg. Følger med sommerdekk på 15*11 Am Racing. Og pigga vinterdekk. Jeg har vært nøye med oljeskiftene. Følger med nytt skift til girkassa. Samt filtere til gir, motor og bensin. Kan også være intr i bytte. 99405989 Bilen står på Nesodden. Dette innlegget er endret av Jonass: 26 Apr 2010, 15:41 -------------------- Alle vet det ingen snakker om...
|
|
|
|
| 100 | |
Jonass Chevrolet Blazer 92 mod (lik Tahoe) selges 10 Dec 2009, 19:34
Jonass bump! 18 Jan 2010, 21:16
S.Hafsmo du vil altså ha 50-70 for din bil, eller ønsker du... 24 Jan 2010, 06:03
Jonass Jeg ønsker 65 for min bil. Men skal jeg bytte er j... 5 Feb 2010, 11:58
slimjim Har du bilder av bilen din da? 5 Feb 2010, 22:49
Jonass RE: Chevrolet Blazer 92 mod (lik Tahoe) selges 6 Feb 2010, 02:43
peewee send meg en mail med noen flere og bedre bilder av... 9 Feb 2010, 18:17
ballder Intr i en 97 vitara v6 eller 97 520 touring?
Er de... 20 Feb 2010, 22:13
ballder QUOTE(ballder @ 20 Feb 2010, 23:13) Intr ... 22 Feb 2010, 22:59
Jonass Selges 20 Mar 2010, 14:33![]() ![]() |
Liknende Emner
| Emnets tittel | Svar | Emne starter | Vist | Siste handling | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
0 | offroad.no | 6 | i går, 18:19 Siste innlegg av: offroad.no |
|||
![]() |
0 | offroad.no | 9 | i går, 17:19 Siste innlegg av: offroad.no |
|||
![]() |
0 | offroad.no | 10 | i går, 17:19 Siste innlegg av: offroad.no |
|||
Linker til dette emnet
| Side | Dato | Treff |
|---|---|---|
| Kvasir | 2nd February 2010 - 14:10 | 1 |
| forum chevrolet blazer deler - Google Search | 5th February 2010 - 01:00 | 1 |
| chevy blazer 4x4 - Google-søk | 6th February 2010 - 13:21 | 1 |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd September 2010 - 02:08 |