Jump to content



Photo

Treg turteller 3,2 di-d

treg turteller

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Dieseldamp

Dieseldamp

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 26 posts

Posted 04 January 2018 - 10:35

Ser ved oppstart at turteller ikke aktiveres, først etter berøring av gass, eller påbegynt kjøring kommer den i gang, hvor dyrt blir dette.


RIDE SOFT EAT FAT, NO MONEY NO PROBLEMS

#2 FixIt

FixIt

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 34 posts

Posted 04 January 2018 - 12:26

Det kan være noe så enkelt som dårlig kontakt. Søker du så finner du mange med utfordringer med instrumentpanelet på GenIII (om det er den generasjonen du har, du skriver ikke noe om det). Bakpå instrumentpanelet er det en liten hvit boks som er skrudd fast. Denne har noen kontakter som er veldig skjøre. Jeg hadde trøbbel med speedo som først begynte å virke når jeg bikket 50KM/t, bortsett fra om jeg banket litt på glasset til speedoen, da hjap det gjerne. Prøv du og, bank på turtelleren, se om det skjer noe da. Ellers så er det også enkelte komponenter som ryker, de er nokså grei å bytte om du kan bruke en loddebolt.


Kjerring og unger og garasje og hus og Pajero og Pajero Sport og Pajero Sport. Puh.

Livet er en lek. Tror jeg.


#3 Dieseldamp

Dieseldamp

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 26 posts

Posted 07 January 2018 - 09:33

Har kakket litt i spedometer og det virker være her det tulle litt, for det ordnet seg.


RIDE SOFT EAT FAT, NO MONEY NO PROBLEMS

#4 FixIt

FixIt

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 34 posts

Posted 07 January 2018 - 18:23

Har kakket litt i spedometer og det virker være her det tulle litt, for det ordnet seg.

Jepp, da vet du hva du har å gjøre. Ta ut, rengjør, sett sammen forsiktig og nøyaktig.

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Kjerring og unger og garasje og hus og Pajero og Pajero Sport og Pajero Sport. Puh.

Livet er en lek. Tror jeg.