satt inn skillevegg også... bare tenk et brekkjern og div som ligger løst baki vist det skulle smelle en gang.. ikke bra..

skilleveggen som jeg satt inn er fra den patrolen jeg solgte i vinter.. passet perfekt på høyde og bredde... (flaks).. veit faktisk åssen det høres, føles, og ser ut etter enn har veltet med bil full av verktøy uten skillevegg... veltet med patrolen i vinter (91 mod kort). Hadde akkuratt kjørt av e-18 og der var det bar asvalt, så der hadde jeg selvfølgelig kjørt med 2 hjulstrekk... Svigte av, og kjørte inn på masse snø og speil glatt veibane og glemte og sette på 4-hjulstrekk.. det gikk bra sånn ca 200 meter... hehe

kom til et kryss fikk en uforventet sleng og det bar rett ut i geografien.. Med så kort mellom akslene,og med 33" 12,5 mtr dekk på to-tonn bil med 2hjulstrekk.. gjelper det ikke om du er postmann Pat eller martin schanke på glatta.. hehe.. lå iallefall med beina i været og kjæresten min lå underst (ehem) med alt verktøyet over seg... ikke bra... men gikk overaskende bra med både bil og kvinnfolk...