Det har ikke blitt så mye Hilux-mekking i det siste, kun noen få timer. Så det som gjenstår nå er:
-> Koble 4-5 ledninger på alarmen (+ testing/programmering)
-> Lakke skliplate
-> Montere 5,29 gearinger og ARB foran og bak.
Har satt av noen timer i morgen, så da satser jeg på å bli ferdig med de to første punktene.
Har tatt noen bilder med APS kameraet, og disse er nå fremkalt. Skal se om jeg får scannet noen av dem. Digitalkameratet er fremdeles til reparasjon
I mangel av Hilux bilder så fant jeg et bilde av en bil jeg eide fra 1997 til 2001: Opel Calibra Turbo 4x4. Ingen offroader akkurat, men en meget bra vinterbil.
Med 204 hk og 280Nm så flyttet det seg ganske brukbart. 0-100 på 6,8 sek. 6 trinns manuell kasse. Kan chiptunes til 250 hk, enda mer hvis man bytter eksosanlegg og turbo.
Problemet med disse bilene er.... at det er Opel. Når de blir 6-8 år gamle så begynner det å komme en del mekaniske og elektriske feil som er dyre og reparere. Kjøperen fikk med en bunke kvitteringer på deler og reparasjoner. Skjønner nesten ikke at han turte å kjøpe bilen når han så hvor mye JEG hadde kostet på den

. Bilen havnet forresten på Koppang.
Er det noen andre her på forumet har erfaring med Calibra 4x4?