http://www.offroad.n...w...c=80543&hl=
Hvor vil vi hen med det vi driver, MIN mening er at når vi arrangerer et treff så må vi være forsikret på en eller annen måte.
Hva hvis en av Trophy bilene kjører på og skader en tilskuer???
eller enda verre??
Det er veldig enkelt å få dette innunder lissens ordningen til Bilsportsforbundet og da er vi iallefall forsikret hvis noe uforutsett skulle skje...
Jeg liker heller ikke at alt må være organisert på denne måten, men hvis vi som driver med Offroad skal ha noen framtid så tror jeg vi er nødt til å framstå med en viss seriøsitet og da mener jeg at lissens ordningen er en ok ordning.
Er ikke ute etter å ta noen men eg trodde faktisk at det var lissenser osv i Trophy også.
Arrangørene av treff eller samlinger bør iallefall tenke grundig igjennom konsekvensene av en uforusett hendelse uten forsikring.........
Om det heter TT eller Trophy betyr ingenting for meg men vi må nesten stå sammen og bli enige om hvordan vi kan arrangere gode og sikre treff for alle..
Er ikke alle av oss som vil ha konkuranse og da passer Trophy formen mye bedre..
Blir vel en liten brannfakkel dette men mener det er en viktig diskusjon å ta.
Edit: Dette innlegget står nå under en annen overskrift og er lagt over en allerede eksisterende diskusjon enn da det ble lagt inn på av meg!
Innlegg som er blitt skrevet er blitt slettet/fjernet, mener dette blir en totalt feil og feig måte å føre en diskusjon på!!
Hvis det er slik at kun det som passer for administratorene som får stå ute på Offroad.no så bør dere legge slettede innlegg i en egen boks med en begrunnelse på hvorfor de er fjernet!!
Red edit: Det som er slettet fra denne tråden er kun utsagn som går på forhold mellom offroad.no og pirate, på godt norsk, drittslenging. Det hører ikke hjemme i denne tråden, da temaet er for viktig til å ødelegges av motsetninger mellom forum. De motsetningene kan vi heller ta i andre tråder om man føler det er viktig.
Edited by Frode, 02 August 2007 - 08:46.