Fullt mulig dere spør på feil plass siden ingen har noen gode svar her... Prøv pirat forumet???
Men for å ikke bare sende dere dit, å svare dere der....
Så passer 31x10,5-15 helt flott uten å modifisere noe som helst på en 4runner. Sjekk under toyota på pirat forumet så finner dere min runner som er gjort det meste med...
Hvis du kun skal ha ett sett dekk så bruker passer du på å få det settet hel-seipet. Jeg kan anbefale et par tre forskjellige dekk.
BFG AT er fine, spesielt hvis du kun er innom lett offroad-kjøring iblant. Helseipet er de vanlige å finne som vinterdekk. Arctic truck selges masse av disse med pigger og seiping.
Goodyear MT/R er gode allround dekk. Fullseipete så er det veldig gode vinterdekk også. Ikke akkurat piggdekk, men et godt alternativ på alt annet enn is. Gode offroad og tåler MASSE juling.
BFG MT, greie dekk. Bedre enn goodyear på endel områder i skogen også. Tåler ikke så mye og har litt lettere felgslipp enn GY. Billigere... Selv fullseipet så ville jeg vært skeptisk vintertid...
Har jeg glemt noe???
Lykke til, 4runner er tøffe biler som har masse muligheter.. Jeg har snart prøvd alle...