Gå til innhold

Foto

Dumt spørsmål

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 jermundpr

jermundpr

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 09:25

Jeg lurer litt på å lage en prosjekt-tråd her, men er usikker på hvilket fora jeg skal velge... rolleyes.gif Har en land rover series 3 109" som prosjekt. smile.gif Eneste aberet er at den ikke har vært i millitæret.. wink.gif Bilen har mye ex-mill deler i seg, som aksler, girkasse, fjærfester og hjul. cool.gif Får jeg lov til å lage prosjekttråd her, eller må jeg gjøre det på "andre merker"? huh.gif

MVH jermund

#2 Chev_G30

Chev_G30

Lastebilmekaniker B.O.S

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 11:41

QUOTE(jermundpr @ 9 Jul 2009, 10:25) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg lurer litt på å lage en prosjekt-tråd her, men er usikker på hvilket fora jeg skal velge... rolleyes.gif Har en land rover series 3 109" som prosjekt. smile.gif Eneste aberet er at den ikke har vært i millitæret.. wink.gif Bilen har mye ex-mill deler i seg, som aksler, girkasse, fjærfester og hjul. cool.gif Får jeg lov til å lage prosjekttråd her, eller må jeg gjøre det på "andre merker"? huh.gif

MVH jermund

Hei å velkommen...

Vis du går på forum å blar deg nedover til "garasjer" så kan du lage en egen tråd der,er mange prosjekt-tråder der.....Lykke til smile.gif

#3 jermundpr

jermundpr

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 13:12

QUOTE(Chev_G30 @ 9 Jul 2009, 12:41) <{POST_SNAPBACK}>
Hei å velkommen...

Vis du går på forum å blar deg nedover til "garasjer" så kan du lage en egen tråd der,er mange prosjekt-tråder der.....Lykke til smile.gif

Den hadde jeg ikke sett nei.. rolleyes.gif Takker, da blir det prosjekttråd snart. smile.gif

#4 jermundpr

jermundpr

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 13:15

QUOTE(Chev_G30 @ 9 Jul 2009, 12:41) <{POST_SNAPBACK}>
Hei å velkommen...

Den hadde jeg ikke sett nei.. rolleyes.gif Takker, da blir det prosjekttråd snart. smile.gif

Edit: Ble visst dobbelt opp her..

Edited by jermundpr, 09 July 2009 - 13:16.

#5 Jeeps

Jeeps

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 13:21

QUOTE(jermundpr @ 9 Jul 2009, 14:15) <{POST_SNAPBACK}>
Edit: Ble visst dobbelt opp her..

Heilt normalt at det skjer:)

Velkommen til forumet ja smile.gif Skal bli spennandes å følge med på prosjektet ditt:)
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#6 jermundpr

jermundpr

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Innlegg:

Posted 09 July 2009 - 14:28

Nå er tråden laget. smile.gif