Hjelp - Søk - Medlemmer - Kalender
Full Version: KAMA dekk
Offroad.no > Biltyper > Ex-militære
79Bronco
Er det noen som kunne hjulpet meg å skaffe dekk av merket KAMA??? Skulle hatt tak i dekk til Unimogen min, og har lyst til å prøve et dekk som heter ID-P284. Disse er i str 500/70-20 og jeg tror 10lags utgaven hadde vært noe for min U1500 smile.gif Finner sider i fra russland og østeuropeiske land, så skjønner ikke stort av det som står på disse sidene.
General Lee
Ser ikke ut som de har norsk forhandler etter det lille jeg sjekka nå.
Men hva med noen pent brukte dekk fra Atkinson ? Ikke KAMA vel å merke, men 'militær' dekka ser jo interresante ut de og.
79Bronco
Har tittet på flere forskjellige merker og str. Har sjekket opp 445/70-24 og 495/70-24 Continental, men disse havner på 5400-6800 pr stykk pluss moms og montering. Regner med dekkene til KAMA er litt rimligere, å tror de er veldig holdbare og greie i det meste av terreng. Michelin har også mye bra som sikkert hadde vært noe, men de er minst like dyre som Conti dekka. Fant en side i polen som solgte KAMA, å det så ut som det var hyggelige priser på de. Men skjønner ikke en skit av det som står der, så kan ikke bestille noe da.................
Madbutcher
Send polakkene en mail da vel:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.