Da har vi endelig oppdatert forumet til nyeste versjon.
Ser at vi har noen små problemer med forsiden. Det at den ikke viser bilder, har tatt saken videre til de som lager den portalen.
Uten om det så ser det ut som det meste virker. Vi får se hva som skjer de nærmeste dagene. Og vi kommer til å oversette fortløpende på det som ikke er oversatt ennå.
Er det noe dere lurer på så kan dere enten ta kontakt med redaktørene eller sende en mail til support@offroad.no
Ha en fin dag!!!
hehe jo kommer ikke inn i forumet...
hver gang jeg klikker på offroad.no oppi venstre hjørnet komer det bare "takk for at du logget deg inn hummer" og så er jeg på startsiden igjen
Veldig bra!! Takker for en enorm innsats folkens!!
Mvh
Hei.
Hvorfor laster sidene så tregt?
Sånn skal det jo ikke være......
Mvh
Rocker
Det skal ikke være noe merkbart tregere... Tror det er at jeg konverterer 550000 innlegg
til nye bilde koder.. ca 100000 innlegg igjen...
Hei.
Ahh....sånn ja ![]()
Går som ei kule
Bare å få noen "friskere" skin å velge på nå så.....
Vi har også økt avatar str. fra 50k til 100k.
Noen som kjenner til eller veit hva som skal til for å få bilen ( sj413) godkjent med en volvo b23 motor??
og evnt hvor mye jeg kan heve den??
Bilen er under total ombygging, og det blir tilpasset 35" mudtrail dekk på den... det holder ikke bare bygge om karossen så jeg må heve den litt i tilegg, ca 10-12cm.
og med så store dekk må jeg ha litt mere "kraft" i bakkene!!
Kansje noen som veit om en ny kalesje til bilen min også? 85 mod sj413
Post dette under Suzuki-forumet, så får du nok den hjelpen du trenger...
Hei!
Jeg har en pajero 2,5 td -94 modell. I går avsluttet jeg kjøreturen med å sette varmeapparatet på kald. I morges fikk jeg ikke satt på varmen igjen:-(
Jeg regner jo med at vannkrana har satt seg fast i stengt stilling. Hva gjør jeg nå? Noen som har noen erfaring med sånt?
Trenger et raskt svar....for det er KALDT!