Den nye trenden i USA
#1
Posted 01 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#2
Posted 03 March 2004 - 00:00
Men det er også flere som bygger smått, godt og tøft - i fare for å glemme noen, nevner jeg ikke navn.
Svein A.Stiansen
www.offroad.allhere.com
#3
Posted 05 March 2004 - 00:00
Holhgehir Dronsher,Belgium,winner of the famus "Gartstaath Hompfen Trail Konkuransen",also have them.Too Finland I have only sold one,to Salo Pointerakoonen.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#4
Posted 05 March 2004 - 00:00
http://www.pirate4x4...threadid=229186
:D:D:D:D:D:D:D:D
"Flying Finn"
#5
Posted 04 March 2004 - 00:00
Ombygget på samme vis som hylsene</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Det har jo Guruen sine også, det er 10mm vaier!!</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Da så...:Dmen jeg prøver meg på en egen patent likevel jeg når jeg kommer så langt...
<font size="5">
<b>TOYOTA</b></font id="size5"><font size="4">
Holier Than God
Stronger Than Satan</font id="size4">
#6
Posted 04 March 2004 - 00:00
Ombygget på samme vis som hylsene;)
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#7
Posted 04 March 2004 - 00:00
Tommy Olsen
#8
Posted 04 March 2004 - 00:00
Men mine aksler har drivaksler slik at drivkraften kan overføres fra differensialen til ytterendene...:D
<font size="5">
<b>TOYOTA</b></font id="size5"><font size="4">
Holier Than God
Stronger Than Satan</font id="size4">
#9
Posted 04 March 2004 - 00:00
#10
Posted 04 March 2004 - 00:00
Interesant...men jeg har en ide til hvordan en kan bygge seg en portalaksel med sving for ca2000kr ved hjelp av en vinkelsliper og et sveiseapparat...men det er en annen historie
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Her er du litt seint ute Espen!
Offroadguru Solli har allerede satt slike aksler i produksjon.
Han leverer all produksjon til usa.
Men han sier at så fort markedet er mettet der borte, vil de også bli tilgjengelige her hjemme...
Legg spesielt merke til hva han bruker for å vatre opp arbeidsplatformen..
Men ikke la dere lure av den enkle produksjonslinjen, LØP OG KJØP:D
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#11
Posted 04 March 2004 - 00:00
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Interesant...men jeg har en ide til hvordan en kan bygge seg en portalaksel med sving for ca2000kr ved hjelp av en vinkelsliper og et sveiseapparat...men det er en annen historie:P:P
<font size="5">
<b>TOYOTA</b></font id="size5"><font size="4">
Holier Than God
Stronger Than Satan</font id="size4">
#12
Posted 04 March 2004 - 00:00
Fin bil, hvem vet kanskje kommer den snart til Norge
Tommy Olsen
#13
Posted 03 March 2004 - 00:00
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Det har jeg også lurt på!
Enda værre er det på de stjernemotorene der veiva sitter fast i chassi og resten av motoren roterer sammen med propellen.
Sentifugalkraften må ha skapt mange grå hår i hodet på konstruktøren:fish:
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Ser att ingen tør å nevne det,men min racevogn er vel den som har inspirert amrikanerne mest.
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Ja, det er ikke lett å vite om det er bilen din eller hjelmen til Tore P. Hansen som gledet amerikanerene mest:D:D:D
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#14
Posted 03 March 2004 - 00:00
Mr Kahuna, Jørgen Herland
#15
Posted 03 March 2004 - 00:00
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#16
Posted 03 March 2004 - 00:00
<i><div align="right">Opprinnelig postet av lulle</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Løsningen må jo være stjernemotor fra gamle fly de har jo sylindre i alle retninger, noen som vet hvordan det virker på de det er vel ikke totakts mopedsmøring heller??
Jari B
Strand
#17
Posted 03 March 2004 - 00:00
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Cummins 4 sylindret diesel har jeg sett på flere biler.
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#18
Posted 03 March 2004 - 00:00
Fordi Det Er Best Og Størst
________________________________
PS.
Vet du om en Lada Niva til salgs, send mail til lco@epost.no eller hkakh@usa.com takk.
#19
Posted 03 March 2004 - 00:00
#20
Posted 03 March 2004 - 00:00
Åssen går det med primusdrift ? Parafin er jo mer stabil, liksom...
Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE
<i><div align="right">Opprinnelig postet av simon</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Det er kult med primus motor har jeg hørt...