Gå til innhold



Foto

Hvor får jeg kjøpt STT Emtec chip?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 TIMTIM

TIMTIM

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 19 January 2010 - 02:26

Hvor får jeg kjøpt STT emtec chip til min Pajero?

Har vært inne på siden dems, men kan jeg kjøpe direkte fra dem eller må det være igjen en forhandler?
I så fall hvem?

Tror dette er skikkelige greier spruter ikke bare mer diesel inn i systemet som min DTE gjør nå.

Har kjørt noen mnd nå med DTE chipen og det er jo merkbar mer sprut i Pajan, men når jeg kjører på skogsbilvei med snø og gir gass så blir det ei lang svart stripe etter meg IKKE bra veit du.

Så hvis noen vet hvor man får tak i dette så hadde det vært fint. Takk

http://www.sttemtec..../50/1/index.php

TIM



#2 Edan

Edan

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 359 Innlegg:

Posted 20 January 2010 - 00:03

Jeg har kjørt i 4-5 år med STT-chipen på en 2001-mod, og har gode erfaringer. Jeg opplevde at det ble mindre svartrøyk enn da den var uchippet. Denne løsningen er da også optimalisert for å redusere røyk.

Jeg sendte mail direkte til STT emtech i Sverige, og de oppga norsk forhandler til meg. Så bestilte jeg fra norsk forhandler (husker ikke navnet, det er 5 år siden) og fikk den i posten. Jeg lot Mitsubishi-verkstedet monetere chipen, da fulgte det med 1 års garanti fra STT i Sverige. Hadde jeg montert selv ville jeg ikke fått garanti. Det ble ingen billig løsning, mener å huske prisen totalt ble 13-14 000 for kit og arbeid. Men jeg synes det var verd hver krone.

Edited by Kirneh, 23 May 2013 - 13:51.
Fjernet unødvendig og lang quote.

edan

#3 Knutti

Knutti

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Posted 23 May 2013 - 07:43

Hei Tim, fikk du tak i stt chip, og hvilken erfaring har du me den, pris og hvor i landet får du kjøpt og montert denne?

#4 TIMTIM

TIMTIM

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 26 May 2013 - 16:31

Kjøpte STT emtec chip ifra Sverige bare ringte over og bestilte. monterte selv er veldig fornøyd har ikke hørt om noe som er bedre