Gå til innhold



Foto
* * * * * 1 votes

Hunnes si garasje


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
49 replies to this topic

#41 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 05 April 2011 - 16:29

QUOTE(hunnes @ 3 Apr 2011, 20:47) <{POST_SNAPBACK}>
he en krypeslange liggande klar. smile.gif
men litt i tvil om ka som er best og sprøyte inn... tectyl eller owatrol?



Tja, smaken er som baken, men noe som penetrer er ikke dumt (owatrol/gulerotsaft/syregrunning). Jeg skal ned til grøftekanten i Moss (groftekanten.no) og handle meg en 5 l pøs med owatrol å fylle opp cool.gif
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#42 hunnes

hunnes

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 06 April 2011 - 19:04

QUOTE(Spydebergskrens @ 5 Apr 2011, 17:29) <{POST_SNAPBACK}>
Tja, smaken er som baken, men noe som penetrer er ikke dumt (owatrol/gulerotsaft/syregrunning). Jeg skal ned til grøftekanten i Moss (groftekanten.no) og handle meg en 5 l pøs med owatrol å fylle opp cool.gif


Kjenner eg er litt misunnelige på alle dei fine butikkane dykk he på den kanten av landet.
90 kroner literen for Owatrol. det er jo gullkanta prisar.
trur eg må bortover der på ein handleturne i somar. smile.gif


#43 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 06 April 2011 - 21:22

QUOTE(hunnes @ 6 Apr 2011, 20:04) <{POST_SNAPBACK}>
Kjenner eg er litt misunnelige på alle dei fine butikkane dykk he på den kanten av landet.
90 kroner literen for Owatrol. det er jo gullkanta prisar.
trur eg må bortover der på ein handleturne i somar. smile.gif



Hehe, nå ja, har vært mye oppi sunnmørstraktene og det er ikke fritt for at det er nok av butikker der oppe da. Ta deg en tur rundt på verfta så finner du garantert maling/grunning som er helt værst! Men det er vel på tide at du gjør litt eller??? Oppdater h4k med noen snase bilder av prosjektet..blir ikke ferdig av å pass sofaen tongue.gif
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#44 hunnes

hunnes

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 08 April 2011 - 19:02

QUOTE(Spydebergskrens @ 6 Apr 2011, 22:22) <{POST_SNAPBACK}>
Hehe, nå ja, har vært mye oppi sunnmørstraktene og det er ikke fritt for at det er nok av butikker der oppe da. Ta deg en tur rundt på verfta så finner du garantert maling/grunning som er helt værst! Men det er vel på tide at du gjør litt eller??? Oppdater h4k med noen snase bilder av prosjektet..blir ikke ferdig av å pass sofaen tongue.gif

tja... er vell meget sjeldent eg passar på sofaen, men det er jo alltid so mykkje anna som skall gjerast. som foreksempel i gårkveld når eg skulle begynde på bakakslingen, so var det en luring som var der ute som sleit med og få start på bilen sin. og når me endeligt fekk starta den so høyrte me grådigt fort ka som var gale. bensin på tanken. dry.gif ikkje bra når doningen setter størst pris på disel. rolleyes.gif og då gjekk jo heile kvelden med på og få ornda opp i det.

men eg kan jo nevne att sjøl om ej ikkje he fått lagt ut bilder enda.. so blei rama svartmalt på måndag. og verkstedet er rydda, so no skall eg sjå om eg får begynde på nåke kjekt nåke til veka. pluss att eg sveiste saman litt diverse skrapjern her om dagen, og lagte prototype på eit bergingsverktøy som eg er svært skeptisk til om det funkar i det heile tatt. tongue.gif

Attached Thumbnails

  • Foto0023.jpg


#45 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 08 April 2011 - 20:26

Hmmmmmmm, har du tenkt det som jordanker??? Isboret til fadern fikk ikke leva lenger nei....hehe. Gleder meg til å se deg ETTER at du har fått det ned i bakken laugh.gif
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#46 PrinZe

PrinZe

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 09 April 2011 - 10:46

Er det offroadberging du mener, eller kjører du bilberging?
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -

#47 hunnes

hunnes

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 09 April 2011 - 12:45

planen var og bruke det som jordanker ja. for offroad berging. laga kunn av delar som eg fant i stålcontainaren på jobben. smile.gif so snart eg får vinsjen i posten, so skall eg ut og teste det på subaruen. smile.gif
men er litt redd det vil ende med att bilen står like fast, men at skruen blir dregen rett ut. menne den som ikkje prøva... ...sleppe og domme sej ut. smile.gif

#48 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 09 April 2011 - 17:17

Haru fløtta inn her igjen nå eller? huh.gif
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen

#49 hunnes

hunnes

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 09 April 2011 - 17:26

QUOTE(Spydebergskrens @ 9 Apr 2011, 18:17) <{POST_SNAPBACK}>
Haru fløtta inn her igjen nå eller? huh.gif

det veit ej no ikkje... men no va det no plutseligt her det skjedde. e for mykkje arbeid og oppdatere to garasjesider på ein gong. smile.gif

#50 Trond (spydebergskrens)

Trond (spydebergskrens)

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1368 Innlegg:

Posted 09 April 2011 - 18:17

QUOTE(hunnes @ 9 Apr 2011, 18:26) <{POST_SNAPBACK}>
det veit ej no ikkje... men no va det no plutseligt her det skjedde. e for mykkje arbeid og oppdatere to garasjesider på ein gong. smile.gif


Hehe, enig i det.
"Men som de sier, menn uten pickup er direkte stygt"
-sitat kurt kvasi

Garasjen