patrol starter ikke
#1
Posted 16 May 2012 - 17:51
starter heller ikke ved trillstart. diesel får den også. noen som har tips?
#2
Posted 16 May 2012 - 17:56
Du kan også koble fra stopp motoren på diesel pumpa. Da tenker jeg den fyrer.
#3
Posted 16 May 2012 - 18:06
Du kan også koble fra stopp motoren på diesel pumpa. Da tenker jeg den fyrer.
hvordan kobler man av stopp motoren på pumpa?
alle sikringer er hele.
Edited by draxn, 16 May 2012 - 19:29.
#4
Posted 16 May 2012 - 20:58
#5
Posted 16 May 2012 - 20:59
#6
Posted 16 May 2012 - 22:37
ja, men det forklarer jo ikke hvorfor den tapper seg for strøm når kjører den på starteren.?
#7
Posted 16 May 2012 - 23:10
#8
Posted 16 May 2012 - 23:20
#9
Posted 17 May 2012 - 00:07
stopp brytern har aldrig fungert i mitt eie så har måtte kvele biln før, men kan prøve å ta vekk wire å se da.
mulig det er tenningslåsen som kan være problemet? er det lik tenningslås på 85 mod å 87? den skulle vært byttet uansett, da jeg må ta den tilbake til 0 for så sette den i trinn 3, for å få den til å lade 28v når den er igang. trodde ikke den trakk så mye strømm att den tappa batteriene, eller?
#10
Posted 17 May 2012 - 08:05
#11
Posted 19 May 2012 - 11:43
er 100% sikker på att alt har god kontakt, har også koblet vekk stopp wiren.
#12
Posted 22 May 2012 - 08:11
#13
Posted 22 May 2012 - 16:14
#14
Posted 22 May 2012 - 20:44
ja, det stemmer. blir ikke det riktig?
#15
Posted 04 June 2012 - 00:09
#16
Posted 04 June 2012 - 06:02
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#17
Posted 04 June 2012 - 16:53
Hadde problem med min 2,8 motor at den ikke ville starte etter at jeg hadde skiftet glødeplugger.
Da var det trådsikringen til glødinga som var gåen, sikringen var hel men var ikke kontakt igjennom den.
Hvis det er slike sikringer på 3,3 så ville jeg ha tatt et multimeter å sjekket om det var kontakt igjennom de sikringene som har med glødingen å gjøre
#18
Posted 14 July 2012 - 12:15
-Dysene kan være tette vis du har hatt rust i systemet
-Start og stopp boksen med vaier som sitter på høyre side av motorn kan ha hengt seg opp!
-Gass stagget har knekt inni pupa!
-Og hvis den tapper seg for støm nesten med en gang når du starter den så må du ha en korslutnig i systemet en stand!
Selveste gløderele som bestemmer hvor lenge det skal gløde sitter under rattstamma en svart box, som kan byttes ut med en simpel bryter. De som sitter vet batteriet er kun enkle reler , Et for gløding og et for startarn mener jeg, og så er det den gråe boksen som starter og stopper motorn.