Gå til innhold



Foto

hva er anbefalt?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Mostue4x4

Mostue4x4

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 10 June 2012 - 02:02

tenker på og skaffe meg patrol super-roof som bruksbil, men hvor stor dekk dim kan je ha med tanke på mye kjøring langs vei? Uten om å ødelegg alt for mye ?
Og hvordan er det med å justere diesel og turbo trøkk? bare tut å kjør eller mye som blir ødelagt av dette?

På forhånd, takk smile.gif

#2 Mostue4x4

Mostue4x4

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 12 June 2012 - 06:54

Ingen som har en eneste anelse?tongue.gif

#3 Kayrock77

Kayrock77

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 46 Innlegg:

Posted 16 June 2012 - 08:58

QUOTE(Mostue4x4 @ 10 Jun 2012, 03:02) <{POST_SNAPBACK}>
tenker på og skaffe meg patrol super-roof som bruksbil, men hvor stor dekk dim kan je ha med tanke på mye kjøring langs vei? Uten om å ødelegg alt for mye ?
Og hvordan er det med å justere diesel og turbo trøkk? bare tut å kjør eller mye som blir ødelagt av dette?

På forhånd, takk smile.gif



Skjønner ikke helt hva du mener med å ødelegge alt for mye,men 32",33" i god kvalitet er jo gromt og fint å kjøre med smile.gif

Bare å skru opp diesel og turbotrykk men som bruksbil er det greit å holde seg under 1bar tror jeg. 0.8 - 0.9bar burde holde. Drivstofforbruket øker jo merkbart så ha det som en baktanke siden du bruker den som bruksbil

Sånn ellers så er det sabla morro å skru alt på maks, 35" hjul,hoppe,spinne og sparke med Patrol. Fy f**n hvor mye juling de tåler!!!!!!Men som alt anet....det tar slutt

#4 Mostue4x4

Mostue4x4

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 17 June 2012 - 13:35

Tenkte egentlig bare på om det ødelegger no drivverk osv?

Billig i drift er'n ikke uansett tongue.gif bare litt mer moro om det går litt bedre og ryker mer biggrin.gif