Godkjente Tahoen som personbil. Snedig regelverk
Posted 11 January 2013 - 20:11
Men det var ikke saa enkelt. Den kunne ikke godkjennes paa en personbil, men kun paa en lastebil.
Da det var dette direktivet som sto i papirene jeg hadde.
Man fikk derimot med seg paamontert utstyr fra lastebil over til personbil. Derfor maatte jeg foerst godkjenne den som lastebil med kufanger, saa ny godkjenning som personbil. Egentlig maatte jeg ha ny time for dette, men han var " grei " og tok det paa samme visningstimen.
Fikk dog utstedt 2 midlertidige vognkort imens jeg satt aa venta paa godgjenningen. Foerst et for lastebil med kufanger, saa et for personbil med kufanger..... Men vi ble da alle glade tilslutt.
Posted 11 January 2013 - 20:43
da spør jeg deg... hvilken type kufanger? har du kopi av papirer
har selv en GoRhino 3000 fanger liggende som jeg trenger papirer til
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 11 January 2013 - 23:29
Dette var skikkelig gøy å høre, har hørt mange nok historier om de som har måttet plukke av fangera sine og ikke har hatt sjans til å få de på igjen. Bra og hyggelig det innimellom bevises at det jobber ålreite folk hos bt sånn at ikke alt blir bare svartmalt hele tiden! ![]()
Posted 12 January 2013 - 18:07
da spør jeg deg... hvilken type kufanger? har du kopi av papirer
har selv en GoRhino 3000 fanger liggende som jeg trenger papirer til
Naar sant skal sies, er jeg ikke sikker paa hvilken type kufanger jeg har. Jeg er ganske sikker paa at det er en Cobra , men det staar ingen plass hverken i papirene, eller paa merket paa fangern. I papirene staar det kun GM/1. Men hvis noen trenger papirer, kan jeg alltids scanne de inn som et PDF dokument og sende over paa mail.
Den ser ihvertfall slik ut http://www.cardesign...tahoe-2000.html
Posted 12 January 2013 - 19:15
På linken ligger TUV papirene for nedlasting...
Cherokee Country 2.5 td-95 Solgt
Cherokee 2.5 Td -95 Solgt
Camaro -79
Posted 12 January 2013 - 20:12