Hevet firmabilen min med 2,5" og monterte 31" dekk på felger med innpress 0 på på min 2004 Navara (kingcab) når den var ny. Kan bare si at dette er en firmabil som ikke kostet meg en krone og anskaffe, ei heller og heve.
Dette ble gjort av Fjallasport og godkjent på biltilsynet i Drammen ett sted.
Mener at dette ble gjort med ett sett som besto av sjakler, fjærer, nye dempere og oppjustert på torsjon med tilhørende justering av forstilling. Dette var OME heving.
De brukte mye av den dagen da jeg kom for og hente bilen for og få bilen godkjent med dekkoppsettet da disse subbet i bakkant (bare i plastinnerskjerm) ved nesten full sving og stikker for langt ut i forhold til originale skjermbuer. Kan faktisk se en snaue 5 mm av dekkets slitebane på utsiden av skjemer foran, men det ble godkjent og skrevet inn etter mye om og men.
32" trenger nok litt tilpassing dersom du skal godkjenne det, og muligens ingen bakdel om noen som regelmessig er innom tilsynet for og godkjenne heving tar visningen for deg.
Kan også tilføye at 2,5" er bortimot maksimalt av hva orginale bremseslanger kan klare med tanke på flexing og tilsynets skjønn hva dette gjelder.
CBR 600F 95.
Dodge (TRI-STAR) Durango 4,7 magnum. 2002 LPG.