Gå til innhold



Foto

Hvor kjøpe deler til King Cab


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Mexos

Mexos

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 19 May 2013 - 10:54

Hei!

 

Fersk King Cab eier som har litt å gjøre :-) Jeg skulle blant annet hatt framskjermer i god stand, nye eller brukte til min 86 King Cab. Har forstått det slik at disse kalles D21? Har sett litt på diverse nettsider, men ikke funnet noen plass de selger framskjermer. Er det noen her inne som har noen gode tips til hvor det er greit å handle? har funnet på tysk ebay, men de frakter ikke til norge, og på mekonomen står det ingenting om framskjermer eller pris :/



#2 kingD21

kingD21

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 48 Innlegg:

Posted 20 May 2013 - 23:37

Hei!

 

Fersk King Cab eier som har litt å gjøre :-) Jeg skulle blant annet hatt framskjermer i god stand, nye eller brukte til min 86 King Cab. Har forstått det slik at disse kalles D21? Har sett litt på diverse nettsider, men ikke funnet noen plass de selger framskjermer. Er det noen her inne som har noen gode tips til hvor det er greit å handle? har funnet på tysk ebay, men de frakter ikke til norge, og på mekonomen står det ingenting om framskjermer eller pris :/

 

Hei

 

Jeg kjøpte nye framskjermer til min Nissan King Cab D21 for ikke så lenge siden.. Veng Karosseri deler har framskjermer til Nissan King Cab D21.

Du får ikke handlet som privatperson fra Veng, men gå til en autorisert skraphandler og hør om dem kan bestille framskjermer til din Nissan King Cab D21, oppgi skiltnr så går det fint da bestiller dem til deg..

Du kan også få handla baklykter, parklykter, osv derfra.

 

Ellers kan du dra på Meca og få dem til og bestille, dem også får bestillt fra veng.. men du kan dra til en skraphandler og få dem til og bestille til deg.. jeg reiste på skrapen og hørte om dem kunne bestille framskjermer fra veng og det kunne dem.


Kjøretøy jeg har hatt:

Nissan king cab d21 1991 modell.
Citroën Berlingo 2000 modell
Volvo 244 1982 modell
Suzuki Sx4 2007 modell