Gå til innhold



Foto

2.5tds Opel frontera.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Ghost00

Ghost00

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 05 May 2014 - 11:02

Hei jeg har ett par spørsmål:

Hvor finner jeg speedometer sensoren? Har tittet under der, men fant bare oljetrykk sensor?

Når motoren står å går på tomgang når den er kald så går den litt opp og ned på turtall. (Hadde 2 lekarsjer til og fra intercooler som mulig var problemet)

Overhaling av navene: er det bare å skru opp de umbrako skruene og smøre fett inni der? Aldri gjort det før så det er derfor jeg spør.

Er det normalt at det er litt olje i intercooler the de fleste rør på diesel?

Så ett litt annet spørsmål: speedometereret mitt virker ikke. Eller det hakker litt i ny å ne. Så googlet jeg dette og tok å loddet opp dette, men da sluttet tripp teller å virke. Tips? Får utrolig nok ikke kjøpt nytt. Har ikke funnet brukt heller. Får man kjøpt bare speedometer delen ett sted?

Når jeg hadde ut speedometereret la jeg merke til ett grønt lys som har ett hengerfeste tegn. Byttet pære i den og koblet på henger, men ingen lys. Tips til hva det er?


Ble noen spørsmål dette, men spør man ikke så lærer man ikke :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2 Ghost00

Ghost00

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 13 May 2014 - 10:20

Ingen som vet?? :-/


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3 Ghost00

Ghost00

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 13 May 2014 - 16:13

ImageUploadedByTapatalk1399993824.342325.jpg er dette speedometer sensor???


Sent from my iPhone using Tapatalk

#4 Ghost00

Ghost00

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 05 June 2014 - 09:10

Har kjøpt speedometer på ebay. Satse på at det virker :) men dæven for ett dritt oppsett. Lage noe så dårlig! Hehe. Hadde jeg ikke lagt så mye arbeid inn i bilen så hadde jeg kastet den på dynga. Hehehe


Sent from my iPhone using Tapatalk