Gå til innhold



Foto

Diesellekkasje


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 vidar7

vidar7

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 70 Innlegg:

Posted 22 January 2017 - 20:28

Hei da jeg kom hjem i dag merket jeg ei lita dieselstripe etter Pajeroen. Etter og ha stått i ro i ca 30 min så såg jeg at det var drypt litt diesel på asfalten. Ser ut som det drypper framme på bilen, altså ikkje fra tanken. Noen som vett hva som kan ha skjedd?
Er en 2004 mod 3.2did.

#2 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 23 January 2017 - 12:09

sjekk returslanger

 

regner med 04 har vanlig dieselpumpe, CR motoren kom vel senere



#3 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 23 January 2017 - 16:34

Dieselfilter er også en plass det kan lekke. Sjekk også stand på alle dieselslanger.
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#4 vidar7

vidar7

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 70 Innlegg:

Posted 24 January 2017 - 21:03

Har hatt bilen på bukk i dag og fant ut at det var fra tanken lekkasjen km fra.... Var rusta heilt fremme på tanken.. Så då er det vel bare til og få tak i ny! Noen som vet om noen som selger rimelig ny/brukt tank?

#5 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 24 January 2017 - 22:00

http://www.ebay.com/...LlVgBsj&vxp=mtr



#6 Timmey78

Timmey78

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 14 Innlegg:

Posted 07 September 2017 - 18:47



Har hatt bilen på bukk i dag og fant ut at det var fra tanken lekkasjen km fra.... Var rusta heilt fremme på tanken.. Så då er det vel bare til og få tak i ny! Noen som vet om noen som selger rimelig ny/brukt tank?

 

<script pagespeed_no_defer="">//=a.offsetWidth&&0>=a.offsetHeight)return!1;a=this.j(a);var c=a.top.toString()+y+a.left.toString();if(this.b.hasOwnProperty©)return!1;this.b[c]=!0;return a.top<=this.c[p]&&a.left<=this.c[m]};O[r].l=function(){for(var a=[F,G],c=[],d={},b=0;b{d=y+e(c[b]);if(131072=a[q]+d[q]&&(a+=d),b=!0);N.criticalImagesBeaconData=a;if( B){var c=this.d,b=this.f,l;if(f.XMLHttpRequest)l=new XMLHttpRequest;else if(f.ActiveXObject)try{l=new ActiveXObject©}catch(P){try{l=new ActiveXObject( B)}catch(Q){}}l&&(l.open(D,c+(-1==c.indexOf(z)?z:t)+L+e( B)),l.setRequestHeader(A,E),l.send(a))}};O[r].h=function(){for(var a={},c=h.getElementsByTagName(F),d=0;d=a[b.src].n&&b[p]>=a[b.src].m)a[g]={renderedWidth:b[m],renderedHeight:b[p],originalWidth:b.naturalWidth,originalHeight:b.naturalHeight}}return a};N.k=function(a,c,d,b,g){var k=new O(a,c,d,b,g);M(f,H,function(){f.setTimeout(function(){k.l()},0)})};N.criticalImagesBeaconInit=N.k;})();pagespeed.criticalImagesBeaconInit('/mod_pagespeed_beacon','http://www.offroad.no/forum/index.php?app=forums&module=ajax§ion=topics&do=quote&t=132934&p=1699154&md5check=5c35ca7dbe701c226dbc3289d23c3764&isRte=1,WyQ3C4mRrQ,false,RX0iVbHzVZM'); //]]></script>[q];++d){var>[q]+d[q])break;a+=d}b=!0}this.e&&(d=x+e(json.stringify(this.h())),131072>[q];++b)for(var>

Kor det gikk dette her? Ser der ligger tanker på *Finn men tenkte å bestille ifra Milner da jeg også trenger fyllerør..