Gå til innhold



Foto

Håp om å redde motoren? (med bilder)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
9 replies to this topic

#1 Bottolf

Bottolf

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 16 April 2017 - 18:24

Då fekk grommbilen seg en liten knekk her om dagen. Var ute en liten tur. Ga gass utav  en sving å så kom det ett lass med stygge lyda å bilen gjekk som et dass. Fekk skrapa meg heim å inn i garasjen ( 500 meter frå der de starta) for å undersøke.

 

Symptoma va som følger. høyrde en del kakling på tomgang samt at det virka som om alt av kraft var vekke. Ved litt turtal klikka og bråkte det. Høyrest ut som den gjekk på tre sylindera.

 

Opna opp toppdekselet og såg at bolten(usikker på navn) som held vippearmane var sprukken og skjeiv og feste som bolten var fast i var sprukke. 

 

Det ser ut som det skal vere forholdsvis greit å fikse akkurat det, spørsmålet er om dette kan/vil ha øydelagt noko meir lenger nedi motoren.

 

Såg og at merka på registerreima ikkje var heilt synkroniserte heller, å det såg ut som den var litt for stram. Kan dette ha skjedd når bolten brotna. eller er det dette som har gjort til at bolten brotna? 

 

Bilen er en kort pajero 94 mod gls. 2,5 td

Attached Thumbnails

  • DSCF9181.JPG
  • DSCF9185.JPG
  • DSCF9186.JPG
  • DSCF9182.JPG
  • DSCF9188.JPG

Edited by Bottolf, 16 April 2017 - 18:25.


#2 Kjetil_Nylund

Kjetil_Nylund

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1534 Innlegg:

Posted 16 April 2017 - 19:27

ser ut som den er to hakk feil på registeret.

det er nok grunnen til at vippearmaksling har knekt. kontakt mellom stempel og ventiler

 

ville prøvd å byttet delene og fyrt opp motor og tatt det derfra.

men er en grunn til at registeret har hoppet over, det bør sjekkes og byttes.



#3 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 16 April 2017 - 20:07

Har det vært kontakt mellom stempel og ventil spørs det om ikke ventilen er slått skeiv... Så uansett må du av med toppen og sjekke. Men toppen kan ha klart seg greit. 


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#4 Bottolf

Bottolf

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 17 April 2017 - 16:16

Takk for kjappe svar, får leite litt etter deler så kjeme det ei lita oppdatering etterkvart! 

 

Om det er noken i nordfjord/sunnfjord som har en vrakbil/motor ein kan kjøpe noke dela ta, så er det berre å sende en melding



#5 Bottolf

Bottolf

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 22 April 2017 - 13:20

  Då var alt montert igjen og den gamle reima satt på for å sjå etter feil. Justert opp alt etter merka å snudde rundt 2 ganger. Ser ut som den vil klatre litt på kamakslingen. Snur rundt 4 ganger til. Da har den klatra forbi ett hakk og kamakslingen er nå 1 hakk for sein.

 

 Kva kan dette komme av ?

 

Feil hjul på kamakslingen eller rett og slett feil registerreim?



#6 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 22 April 2017 - 19:50

Merkelig... Sjekk at reima passer fint i alle reimhjul, at det ikke er forskjellig stigning på et hjul. Men kan nesten se ut på siste bildet som at det er forskjellig stigning på reim og reimhjul??
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#7 Bottolf

Bottolf

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 23 April 2017 - 14:52

Reima virkar for å passe bra i alle hjula, Kva legg du i forskellig stigning på reim/reimhjul? Trur muligens eg har funne feilen. For slakt strammehjul. Etter boka skal du vel kunne løsne strammeskruane for så å snu motoren nokre gongar slik at det strammar seg sjølv. Eg gjorde dette ved forrige forsøk. Då vart der ca 1 cm slakk i reima rundtom. Stramma den deretter manuelt til 5 mm slakk rundtom. Då holdt den seg på plass. Er dette for stramt? Tok en prøvetur og kunne ikkje høyre noke forskjell frå tidligare, ventilane skulle muligens vore justert litt. Prøvde å legge til noken bilde men det fann eg ikkje utav...



#8 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 23 April 2017 - 15:57

Mente egentig bare forskjellig størrelse på tennene på reima og på hjulene... :) Fikk selv aldri den "automatiske" strammeren til å virke på mine 2,3 og 2,5TD, strammet bestandig selv til jeg hadde ca. 5mm slakk på det lengste spennet på reima, og var fornøyd med det! :) 


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere

#9 Bottolf

Bottolf

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 23 April 2017 - 20:02

Okay, då satsa eg på at dette gjekk rette vegen for meg. Får setje på ei nye reim og strammehjul snart så er det gjort.



#10 Kirneh

Kirneh

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1024 Innlegg:

Posted 26 April 2017 - 17:53

Husk å bytte balansereima nede ved veiva også! :)