Då fekk grommbilen seg en liten knekk her om dagen. Var ute en liten tur. Ga gass utav en sving å så kom det ett lass med stygge lyda å bilen gjekk som et dass. Fekk skrapa meg heim å inn i garasjen ( 500 meter frå der de starta) for å undersøke.
Symptoma va som følger. høyrde en del kakling på tomgang samt at det virka som om alt av kraft var vekke. Ved litt turtal klikka og bråkte det. Høyrest ut som den gjekk på tre sylindera.
Opna opp toppdekselet og såg at bolten(usikker på navn) som held vippearmane var sprukken og skjeiv og feste som bolten var fast i var sprukke.
Det ser ut som det skal vere forholdsvis greit å fikse akkurat det, spørsmålet er om dette kan/vil ha øydelagt noko meir lenger nedi motoren.
Såg og at merka på registerreima ikkje var heilt synkroniserte heller, å det såg ut som den var litt for stram. Kan dette ha skjedd når bolten brotna. eller er det dette som har gjort til at bolten brotna?
Bilen er en kort pajero 94 mod gls. 2,5 td
Edited by Bottolf, 16 April 2017 - 18:25.