Gå til innhold



Foto

Headliner/taktrekk


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Golgate

Golgate

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 440 Innlegg:

Posted 23 July 2017 - 08:47

Hei dere

Jg bytta ut 03en med en 08 Tahoe og vil sette inn bakseter neste år men så var det jo dette taktrekket!! Bergheim har jo kutta det istykker og satt i ett varebiltrekk!!
Ringte bergheim og de kunne seff skaffe nytt, orka ikke spørre om pris hos de!!
Jg har kikket litt på eBay og har egentlig bare funne to stykker så ikke mye å forholde seg til😩
Noen her som har gjort det? Tips og triks👍😄

Edited by Golgate, 23 July 2017 - 08:48.


#2 sub03

sub03

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 782 Innlegg:

Posted 23 July 2017 - 21:06

Jeg har vært inne på samme tanken som deg, men har ikke kommet frem til noen løsning enda. Jeg var inne på å sjekke pris på ny headliner i statene. Men så er det frakt på en gjenstand som er såpass upraktisk å frakte, regner med det blir dyrt og sjansen for at det ødelegges er stor.

I tillegg vet vi jo ikke hvor mye som er vandalisert av kanaler til klimaanlegget osv.

Derfor har jeg egentlig slått det fra meg for nå, men det kan være spennende å høre hvis noen har erfaringer...

 

Hvis man er heldig å komme over en Tahoe/Yukon på et bilopphuggeri i nærheten burde det være overkommelig. Er vel ikke så stort utvalg av disse bilene der.

I Sverige kanskje...?


"Due to rising energy costs, the light at the end of the tunnel has been shut off."

#3 Golgate

Golgate

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 440 Innlegg:

Posted 24 July 2017 - 00:20

I USA er det nok mange kræsjet Tahoe men ikke lett å snuse seg frem til noe bilopphuggeri der borte! Jg vil høre på pris her i Norge selv om jg vet detest sannsynlig ikke blir noe pga svimlende priser!
Jg tror jg fant på eBay til 4-7000kr pluss frakt, jg sendte den ene selgeren der spørsmål om de kunne ordne komplett Headliner til mg pga at det har blitt vandalisert med kniv😲 Har ikke fått svar enda! Ska se om jg finner linken!
Vi får jobbe litt sammen mot dette og finne uta om det i det hele tatt blir aktuelt prismessig!
Har du samme bil som meg?

http://m.ebay.com/it...6.c100408.m2460

Sjekk denne om du blir noe klokere 👍

Edited by Golgate, 24 July 2017 - 03:59.


#4 Skogsferrari

Skogsferrari

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 576 Innlegg:

Posted 24 July 2017 - 21:56

Ringt svein på Northstar trading , han bestiller opp fra høggeren fra ameriken.. Får tak i det på normal tid
Lbz-airdog 2-dsp5 by rob-egr blokkert-3" downpipe - 4"eksos

#5 Golgate

Golgate

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 440 Innlegg:

Posted 25 July 2017 - 00:18

Ringt svein på Northstar trading , han bestiller opp fra høggeren fra ameriken.. Får tak i det på normal tid

Det ska jg gjøre! Har fått pris på nytt GM oem med frakt så ska bli gøy å høre hva han ska ha👍😄 thx for tips👍