Gå til innhold



Foto

Toyota LC med schvære dekk (Junkern?)


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Tjærand

Tjærand

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1202 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

Var det deg jeg så Junkern, rett før Alnabru i LC med taket nede og mye gummi og lite felg? Mener at det var en hvit LC jeg så. Mener også at jeg i øyekroken så at sjåføren snudde seg etter G'en min, sølv, 33", sota bakruter, venstre fil med blårøyk bak. Tenkte å hilse, men jeg hadde krig med ungene i baksete om is...

Uansett, bilen din ser skikkelig fet ut "live". Har bare sett den på bilder, og da kommer ikke proporsjonene til sin rett...

300GD STT 33"

#2 junkern

junkern

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Posted 07 July 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Var det deg jeg så Junkern, rett før Alnabru i LC med taket nede og mye gummi og lite felg? Mener at det var en hvit LC jeg så. Mener også at jeg i øyekroken så at sjåføren snudde seg etter G'en min, sølv, 33", sota bakruter, venstre fil med blårøyk bak. Tenkte å hilse, men jeg hadde krig med ungene i baksete om is...

Uansett, bilen din ser skikkelig fet ut "live". Har bare sett den på bilder, og da kommer ikke proporsjonene til sin rett...

300GD STT 33"

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Tjærand</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Det kan stemme, var en tur i byen i dag ja, så forresten bilen din, men kobla det ikke der og da, selv om jeg rakk å få med meg at det var "gammel" bil med 461-felger, var det lakkert front også?

I dag slo jeg virkelig på stortromma og brukte bilen på jobb også, er deilig å frese rundt uten tak når det for en gang skyld ikke regnerB)cool.gif