12v vinsj på patrol med 24v anlegg???
#1
Posted 01 September 2006 - 23:00
#2
Posted 03 September 2006 - 23:00
Jeg staver som en skiftenøkkel svømmer
#3
Posted 03 September 2006 - 23:00
#4
Posted 01 September 2006 - 23:00
JAN jan.eggen@loqal.no
TLF-99455292
GALLERI http://www.offroad.n...wGalery&id=4039 OFFROADFILMER HER http://video.google....391244486369992
Karer som danser er for grådige til å stå i baren!!!
#5
Posted 01 September 2006 - 23:00
har du prøvd og gjøre dette?
#6
Posted 01 September 2006 - 23:00
JAN jan.eggen@loqal.no
TLF-99455292
GALLERI http://www.offroad.n...wGalery&id=4039 OFFROADFILMER HER http://video.google....391244486369992
Karer som danser er for grådige til å stå i baren!!!
#7
Posted 01 September 2006 - 23:00
Det meste er laga av folk!
#8
Posted 01 September 2006 - 23:00
johnny storbukt- -chevy v8- no turbo ****! just real power!! *lifes short bite hard!*
#9
Posted 01 September 2006 - 23:00
alt går...... ihvertfall med stor nok fart..
tlf 90955517
#10
Posted 01 September 2006 - 23:00
#11
Posted 01 September 2006 - 23:00
Det meste er laga av folk!
#12
Posted 01 September 2006 - 23:00
Min plan er 24 volt vinsj til sommeren.
______________________________________________________________________________
Nissan har orginalt montert stereo.... heter 3,3 Turbo Diesel!!! Elsker lyden.
http://www.offroad.n...e=View&RID=1644
Member of Nordlys4x4
#13
Posted 01 September 2006 - 23:00
Kopi av melding:
Det koster ekstra for dynamo og det koster ekstra for et batteri... da har du mellomlegget til en 24 volt vinsj.... det er min tankegang.
Min plan er 24 volt vinsj til sommeren.
______________________________________________________________________________
Nissan har orginalt montert stereo.... heter 3,3 Turbo Diesel!!! Elsker lyden.
http://www.offroad.n...e=View&RID=1644
Member of Nordlys4x4
Opprinnelig postet av 1911
joda det er jo sant som du sier med kostnader men en dynamo som duger får man jo billig fra noen som skal hugge bil osv, tror også jeg har noen liggende og slenge. batteri vil jo koste litt da men. det mest postive med det er jo og få separat opplegg slik at man kan få startet igjen selv om man bruker vinsjen såpass at batteriet vil bli flatt og ettersom patroldynamoen er såpass liten som jeg leste i et annet inlegg her på forumet tror jeg det skulle bli en stor fordel, eneste fordelen med 24 v er jo mye mindre tap i vinsjeledningene
#14
Posted 01 September 2006 - 23:00
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045
#15
Posted 01 September 2006 - 23:00
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045
#16
Posted 01 September 2006 - 23:00
http://www.offroad.n...rms=12v,dynnamo
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045
#17
Posted 01 September 2006 - 23:00
#18
Posted 01 September 2006 - 23:00
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045
#19
Posted 03 September 2006 - 23:00
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...topic.php?t=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045