Gå til innhold



Foto

Noen som kjenner denne mannen?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
43 replies to this topic

#1 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 00:00

Han heter Odd Erik Brevik. Skulle vert i kontakt med han angående en Mercedes 300 TDT. Han skal bo i Horten.
Har prøvd å søke på tlf nummeret, men får ingen treff. Har betalt håndpenger på bilen, begynner å få en litt ekkel følelse-_-

#2 SveinMorten

SveinMorten

    Nytt medlem

  • Supermedlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 00:00

Søk på Google smile.gif

#3 mastermedic

mastermedic

    Master of medics.

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 830 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 00:00

Ohh, kjenner den der ekle følelsen der. Håper det ordner seg.


----------------------------------------------------------
Ett problems løsning genererer to nye problemer ut fra det opprinnelige problems løsning.

#4 Tom K

Tom K

    Grand offroader

  • Slettet
  • PipPipPipPip
  • 791 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 00:00

Hvis du har nummeret så er det jo bare å ringe, hvis ikke han svarer så ringer du telenor å forklarer at du MÅ ha adressen hans

#5 j0han5en

j0han5en

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 535 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 21:03

er ikke sikkert at telenor gir ut adressen uansett, d finnes noen rare regler i dette landet som sier noe om dette....
hvorfor ha stor bil, når dekkene ser større ut på en liten??

#6 Oddbjørn Johnsen

Oddbjørn Johnsen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 21:38

QUOTE(Forest Jump @ 26 Jan 2007, 00:00) <{POST_SNAPBACK}>
Han heter Odd Erik Brevik. Skulle vert i kontakt med han angående en Mercedes 300 TDT. Han skal bo i Horten.
Har prøvd å søke på tlf nummeret, men får ingen treff. Har betalt håndpenger på bilen, begynner å få en litt ekkel følelse-_-


Søker du kun på navnet på www.gulesider.no finner du en (eller 2..?) som heter det som bor i 1621 Gressvik. Hvordan betalte du håndpengene? Cash, eller til hans kto.? Dersom du har et kto.nr. kan du ringe kanskje denne banken og be om adr./ tlf.nr til ham? Eller dersom du har reg.nr på bilen, får du kontaktinfo hos BT.

Lykke til ! smile.gif

#7 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 23:39

Har prøvd å søke han opp. Får som dere sier her, 2 treff. men det virker ikke som at det er rett mann. Har ringt nr, en annen tar telefonen og sier at vedkommende er i møter. Prøvde hos Biltilsynet idag, kunne ikke finne en slik bil registrert på dette navnet. Selv sier han at bilen har vert i hans eie i 5 år. Tror vedkommende har flere annonser ute, men det er langt fra sikkert at han eier bilen det er bilde av.....

#8 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 27 January 2007 - 01:29

Som tidligere nevnt må du vel ha en adresse eller et kontonummer,nor du betalte handpengene,dette begynner jo å se ut som en sak for politiet,når han ikke eier bilene han selger å greier.....

Jon

#9 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 27 January 2007 - 09:14

Jeg har konto nr hans. Navnet kommer fram på kvitteringen. Skal prøve på posten idag. Han bruker postbanken. Han kan virkelig ha gjort seg noen lettjente kroner her, hvis han har fått hånd penger av flere kjøpere av samme bil.
Skal høre med Autodb om de klarer å logge ip adressen hans, selv om annonsen er slettet. Kan jo være heldig. Jeg mistenker at denne mannen driver ett firma. Er det ett bilfirma, er det jo desto viktigere å få stoppet dette. Vedkommende har fremdeles 2 dager på å la høre fra seg. Kan jo være at dette ordner seg, selv om jeg begynner å få liten tro på det.

#10 linda marie

linda marie

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 27 January 2007 - 09:51

Du må kontakte forbrukerkontoret i kommunen du bor i. De hjeler deg videre i denne saken. Spesielt hvis det viser seg at det er en mann som driver et firma. Prøv dette, da får du god hjelp, og slipper å slite selv. Du kan og gå inn på tv2 sine nettsider og lese litt om tv2 hjelper deg programmet. Tror det står endel tips om hvordan du går fram i slike forbrukersaker.

#11 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 27 January 2007 - 11:24

Tror ikke dette er en forbrukersak, men svindel eller i beste fall en underlig missforståelse,kontakt politiet om han ikke lar høre fra seg,om han har flere annonser ute kan du jo prøve å ringe han opp fra en annen telefon å se om han svare da.
Når man får en dårlig magefølelse er det som regel noe som ikke stemmer,om det så gjelder smørblide selgere,kvinnfolk,politikere osv osv
Jon

Edited by Scuba, 27 January 2007 - 11:47.


#12 linda marie

linda marie

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 20:13

er det denne mannen? http://www1.vg.no/pu...hp?artid=165780

#13 Tom K

Tom K

    Grand offroader

  • Slettet
  • PipPipPipPip
  • 791 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 21:27

Det stod jo oppført en person i Gressvik ved det navnet å Gressvik er jo i Fredrikstad, kanskje en ide å ringe politiet i Fredrikstad å spørre om det er samme person?

#14 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 22:58

QUOTE(linda marie @ 29 Jan 2007, 20:13) <{POST_SNAPBACK}>



hehe,du kom meg i forkjøpet smile.gif
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#15 ChevyHoe

ChevyHoe

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 23:09

..og dere kom meg i forkjøpet igjen.. tenkte på akkurat det samme.
...bare huska faen meg ikke hvor jeg hadde sett dette innlegget!!! hehe

skummelt hvis det er denna karen da..

Kai

 

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

 

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum


#16 Tom K

Tom K

    Grand offroader

  • Slettet
  • PipPipPipPip
  • 791 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 23:29

Egentlig bare en fordel hvis det er riktig person, da vet du hvor han er henn

#17 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 30 January 2007 - 00:20

Kan bare bekrefte at det er denne jævla kjeltringen her. Anmeldte saken idag. Han har en merritliste lang som ett vondt år. Så se opp for denne kjeltringen. Han slipper vel snart ut igjen. Fikk beskjed av snuten at jeg kan skyte en hvit pil etter pengene. Er det noe igjen av de 10000 som han loppet meg for, går de i potten for å dekke inn erstatning til de som står før meg i køen. Snakk om system.
Han har forresten adresse i Strømstad. Han har tydeligvis mange annonser der ute, så pass på. Skulle gjerne tatt kneskålene på denne jævelen.....
Bittert å bli lurt, første og siste gang jeg betaler håndpenger på noe som helst.

#18 Tom K

Tom K

    Grand offroader

  • Slettet
  • PipPipPipPip
  • 791 Innlegg:

Posted 30 January 2007 - 00:39

Du vet at det finnes personer som krever inn gjeld mot en viss prosent av summen ? hehe

#19 ChevyHoe

ChevyHoe

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 30 January 2007 - 01:37

Få noen til å kreve inn de 10.000 du.
Om de så tar halvparten for jobben, så kan du jo godte deg over at han fikk bank cool.gif

Kai

 

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

 

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum


#20 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 30 January 2007 - 01:51

Ikke umulig at jeg kan hjelpe deg hvis du vil det!?
Har noen venner som gjør slikt for moroskyld, uten at du må ut med så mye som ett rødt øre til dem. Har måtte stoppe de fra å hjelpe meg flere ganger jeg, mest fordi jeg synes de bruker litt for voldsomme fremgangsmetoder. Skal jo ikke gjøre saken verre heller smile.gif

Edited by Mr. Winchester, 30 January 2007 - 01:52.