Gå til innhold



Foto

Bytte av viftereim - hilux 89


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Trond B

Trond B

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 11:37

Hei - står litt fast her.
Trinn 1(løsne og justere dymano) har gått greit. Dei to reimene til dynamo er lause. Slit med trinn 2 - løsne "den ytterste reima" slik at ny viftereim kan tres på. Veit ikkje kva skruer som skal løsnast. Litt vanskeleg å komme til - har ikkje bukk, men trur ikkje ein treng det? Har ikkje anna utstyr enn fastnøkler. Er det nokon som klarer å forklare kva eg skal gjere, så blir eg svært glad biggrin.gif


Takk for rask respons, karar!
- Grunnen til at eg skal ha på ny, er at den eine reima er ryki. Problemet er ikkje å få reimene ut og spora. Det er til saman tre reimer (To reimer (par) til dynamo, og ei reim som ligger lenge nede ( er faktisk ikkje heilt sikker på kva funksjon denne har...) For å ut - ikkje av - reim 1 og 2 må desse "forbi" reim nummer 3. Då må denne reima (3) løsnast, på eit eller anna visDet er denne reima eg ikkje har skjønt korleis eg skal løsne. Var dette litt meir forståeleg, kanskje?

Edited by Trond B, 13 July 2007 - 15:33.


#2 Bætmaaø

Bætmaaø

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 197 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 14:39

Slakk opp dynamo helt å bruk fasnøkkel eventuelt skrujer får å tvinge reima av
Veit du itj ka d e, kjør åver d.

#3 Efiturbo

Efiturbo

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 51 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 14:47

Hvis de er så stramme(korte) skulle det normalt ikke være nødvendig å bytte dem....

#4 Trond B

Trond B

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 15:33

B)-->
QUOTE(Trond B @ 13 Jul 2007, 12:37) <{POST_SNAPBACK}>

Hei - står litt fast her.
Trinn 1(løsne og justere dymano) har gått greit. Dei to reimene til dynamo er lause. Slit med trinn 2 - løsne "den ytterste reima" slik at ny viftereim kan tres på. Veit ikkje kva skruer som skal løsnast. Litt vanskeleg å komme til - har ikkje bukk, men trur ikkje ein treng det? Har ikkje anna utstyr enn fastnøkler. Er det nokon som klarer å forklare kva eg skal gjere, så blir eg svært glad biggrin.gif
Takk for rask respons, karar!
- Grunnen til at eg skal ha på ny, er at den eine reima er ryki. Problemet er ikkje å få reimene ut og spora. Det er til saman tre reimer (To reimer (par) til dynamo, og ei reim som ligger lenge nede ( er faktisk ikkje heilt sikker på kva funksjon denne har...) For å ut - ikkje av - reim 1 og 2 må desse "forbi" reim nummer 3. Då må denne reima (3) løsnast, på eit eller anna visDet er denne reima eg ikkje har skjønt korleis eg skal løsne. Var dette litt meir forståeleg, kanskje?
[/quote]

#5 ralph

ralph

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 389 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 17:46

B)-->
QUOTE(Trond B @ 13 Jul 2007, 15:33) <{POST_SNAPBACK}>

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Trond B @ 13 Jul 2007, 12:37) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Hei - står litt fast her.
Trinn 1(løsne og justere dymano) har gått greit. Dei to reimene til dynamo er lause. Slit med trinn 2 - løsne "den ytterste reima" slik at ny viftereim kan tres på. Veit ikkje kva skruer som skal løsnast. Litt vanskeleg å komme til - har ikkje bukk, men trur ikkje ein treng det? Har ikkje anna utstyr enn fastnøkler. Er det nokon som klarer å forklare kva eg skal gjere, så blir eg svært glad biggrin.gif
Takk for rask respons, karar!
- Grunnen til at eg skal ha på ny, er at den eine reima er ryki. Problemet er ikkje å få reimene ut og spora. Det er til saman tre reimer (To reimer (par) til dynamo, og ei reim som ligger lenge nede ( er faktisk ikkje heilt sikker på kva funksjon denne har...) For å ut - ikkje av - reim 1 og 2 må desse "forbi" reim nummer 3. Då må denne reima (3) løsnast, på eit eller anna visDet er denne reima eg ikkje har skjønt korleis eg skal løsne. Var dette litt meir forståeleg, kanskje?
[/quote]

På det aller nederste reinhjulet er det en gjenomgående bolt som du bruker til og justere stramminga, og det sitter en mutter på reimhjulet. løsne på mutteren og skru reima slakk med bolten og ta av reima.
Er vell servostyringa det mener jeg... blink.gif

Du må fjerne skliplata under radiatoren hvis du ikke allerede har gjort det, da ser du det med en gang.
Morgenstund har gull i munn, men bly i ræva!

#6 Trond B

Trond B

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 13 July 2007 - 18:56

QUOTE(ralph @ 13 Jul 2007, 18:46) <{POST_SNAPBACK}>
cool.gif--><div class='quotetop'>QUOTE(Trond B @ 13 Jul 2007, 15:33) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->
cool.gif--><div class='quotetop'>QUOTE(Trond B @ 13 Jul 2007, 12:37) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec-->
Hei - står litt fast her.
Trinn 1(løsne og justere dymano) har gått greit. Dei to reimene til dynamo er lause. Slit med trinn 2 - løsne "den ytterste reima" slik at ny viftereim kan tres på. Veit ikkje kva skruer som skal løsnast. Litt vanskeleg å komme til - har ikkje bukk, men trur ikkje ein treng det? Har ikkje anna utstyr enn fastnøkler. Er det nokon som klarer å forklare kva eg skal gjere, så blir eg svært glad biggrin.gif
Takk for rask respons, karar!
- Grunnen til at eg skal ha på ny, er at den eine reima er ryki. Problemet er ikkje å få reimene ut og spora. Det er til saman tre reimer (To reimer (par) til dynamo, og ei reim som ligger lenge nede ( er faktisk ikkje heilt sikker på kva funksjon denne har...) For å ut - ikkje av - reim 1 og 2 må desse "forbi" reim nummer 3. Då må denne reima (3) løsnast, på eit eller anna visDet er denne reima eg ikkje har skjønt korleis eg skal løsne. Var dette litt meir forståeleg, kanskje?
På det aller nederste reinhjulet er det en gjenomgående bolt som du bruker til og justere stramminga, og det sitter en mutter på reimhjulet. løsne på mutteren og skru reima slakk med bolten og ta av reima.
Er vell servostyringa det mener jeg... blink.gif

Du må fjerne skliplata under radiatoren hvis du ikke allerede har gjort det, da ser du det med en gang.



Takk skal du ha, nå gjekk det faktisk veldig greit. Skjønte teikninga når eg tok av skliplata, ja... biggrin.gif