Gå til innhold



Foto

spm ang skjermbredder


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 loddebolten

loddebolten

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 96 Innlegg:

Posted 19 August 2007 - 18:56

Ser etter breddere til min hilux ext cab 96mod.
Dekkene ligger bare noen få cm utenfor skjerm, så jeg ser etter noen som ikke bygger så mye ut..
Har sendt mail til bgnor nå, og venter på svar derfra, men tenkte jeg kunne høre om det var noen med gode ideer/erfaringer her inne?

Lurte forresten på en ting til, Hvis jeg skulle ende opp med breddere som er breiere enn jeg vil ha dem, går det an å kjøpe noe og legge innenfor felgene, sånn at jeg treffer akkurat der jeg vil? Eller er det fy-fy? Blir vel litt mer arm og belastning?

Takknemlig hvis noen poster noen bilder av sine breddere, og skriver noen tall og sånn. Har funnet en del bilder på nettet, men det er lite tekst til bildene, og vanskelig å gjette seg til dimensjoner og lignende...

Edited by loddebolten, 19 August 2007 - 18:59.


#2 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 28 August 2007 - 18:39

QUOTE(loddebolten @ 19 Aug 2007, 18:56) <{POST_SNAPBACK}>
Ser etter breddere til min hilux ext cab 96mod.
Dekkene ligger bare noen få cm utenfor skjerm, så jeg ser etter noen som ikke bygger så mye ut..
Har sendt mail til bgnor nå, og venter på svar derfra, men tenkte jeg kunne høre om det var noen med gode ideer/erfaringer her inne?

Lurte forresten på en ting til, Hvis jeg skulle ende opp med breddere som er breiere enn jeg vil ha dem, går det an å kjøpe noe og legge innenfor felgene, sånn at jeg treffer akkurat der jeg vil? Eller er det fy-fy? Blir vel litt mer arm og belastning?

Takknemlig hvis noen poster noen bilder av sine breddere, og skriver noen tall og sånn. Har funnet en del bilder på nettet, men det er lite tekst til bildene, og vanskelig å gjette seg til dimensjoner og lignende...


Jeg vet ikke om du har fått svar, men det finnes breddere fra Saddelman som er universale, gummibreddere/lepper som monteres i hjulbuen med en kant opp langs skjermbuen. Disse bredder fra 2" og koster ca 1200.- Andre muligheter er Warn formstøpte breddere som er ca 2,5 " breie og ligger på ca 1800.- pr par. ..Videre Bushwacker CutOut breddere - 10cm og man kan kappe vekk deler av skjermen for å få plass til flexing.. men da må du sikkert ha spacere.... de koster ca 5 lapper
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#3 PrinZe

PrinZe

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 930 Innlegg:

Posted 30 August 2007 - 15:11

www.supertrux.com har mye snadder til offroadere..
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -