Gå til innhold



Foto

Dødt instrumentpanel


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 05 January 2008 - 00:24

Hei folkens ! Jeg har som visstnok et vanlig problem på Patrol 3,3 TD - 86 , nemlig døde instrumenter , forutenom voltmeteret da wink.gif . Det er visstnok et sted under dæshen at feilen ligger...var ikke det noen bokser som det er 2 stk av ? Jeg mener jeg har lest på forumet tidligere ang denne feilen. Er det bare og bruke den andre eller hvordan var dette igjen....?

#2 wazzza

wazzza

    oljearbeider/bilberger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3657 Innlegg:

Posted 05 January 2008 - 00:33

Det er to små omformere under dæsjen en plass ja. Om jeg ikke tar feil er de på størrelse med et relè. Mine instrumenter døde også. Da var det en "dings" i motorrommet som var synderen... plassert på høyre hjulbue....




Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363

#3 JER

JER

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 194 Innlegg:

Posted 05 January 2008 - 01:13

Ligger 2 omformere på venstre side av rattstammen. Den ene er til instrumentene og den andre tror jeg er til org. stereo. Altså ikke i bruk og klar til nye oppgaver. smile.gif
De er litt vanskelig å få øye på. De er på størlse med en fyrstikkeske og av blank aluminium, men mine var også tylla inn i noe svart tape.

Lykke til.

#4 firelude

firelude

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 05 January 2008 - 13:33

Hjertelig takk folkens ! Da bør ting ordne seg......vel ..vel ... wink.gif