Noen som har prøvd Ironmanfjærer på patrol 160? De er noe billigere enn OME ser jeg. Er sikkert uten papirer, men det spiller liten rolle.. En venn har IRONMAN fjærer på sin LJ73 og de hever mye mer enn en annen kompis sion LJ70 på dobinsonfjærer... Nå er det riktignok snakk om spiraler på LC`ene...

Erfaringer med IRONMAN fjærer
Started by
wazzza
, Mar 24 2008 17:13
2 replies to this topic
#1
Posted 24 March 2008 - 17:13
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#2
Posted 24 March 2008 - 18:46
Vi solgte disse på BG nor for noen år siden, men de var veldig stive på denne biltypen. Vi kuttet derfor ut disse til 160-serien.
#3
Posted 24 March 2008 - 21:26
Okey, hørte faktisk rykter om at dere solgte disse før, men hvis de er veldig stive tror jeg at jeg legger IRONMAN på is og heller sparer litt ekstra til OME...
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363