Når man hever på torsjon, så anbefales det forstillingskontroll. Er det kun spissing som forandrer seg, eller er det camber/caster også? Noen som veit hvor mye spissinga skal være på denne?
Knut Einar
Justere torsjon
Started by
sadsam
, Oct 26 2008 10:08
1 reply to this topic
#1
Posted 26 October 2008 - 10:08
#2
Posted 04 October 2009 - 22:37
drar fram denne igjen jeg...noen som veit?
etter det jeg kan se, så er det vel bare spissinga som blir forandret? skal det være spissing på pajero gen2 (dvs med superselect), eller skal framhjul gå snorrett (veit det er forskjell på jeepen med fordelingskasse med åpen senterdiff og med bare låst senterdiff...) ser det står litt ymse rundt om. kan det stemme med 2mm forskjell om man måler i forkant og i bakkant av dekket?
syns jeg har litt kort fjæringsutslag foran før bumpstopen tar i, så tenker å stramme opp litt...
etter det jeg kan se, så er det vel bare spissinga som blir forandret? skal det være spissing på pajero gen2 (dvs med superselect), eller skal framhjul gå snorrett (veit det er forskjell på jeepen med fordelingskasse med åpen senterdiff og med bare låst senterdiff...) ser det står litt ymse rundt om. kan det stemme med 2mm forskjell om man måler i forkant og i bakkant av dekket?
syns jeg har litt kort fjæringsutslag foran før bumpstopen tar i, så tenker å stramme opp litt...
Edited by jasswass, 04 October 2009 - 23:08.
Hadde
98 Pajero 2,8 td, 2" ome og 32"
95 Cherokee 2,5 td 4" Trailmaster og 31"
92 Cherokee 4,0 HO 4" ome+bb og 31"
86 Cherokee 2,6 V6 prosjekt høvdingen
89 Terrano 3,0 V6, 32"
98 Pajero 2,8 td, 2" ome og 32"
95 Cherokee 2,5 td 4" Trailmaster og 31"
92 Cherokee 4,0 HO 4" ome+bb og 31"
86 Cherokee 2,6 V6 prosjekt høvdingen
89 Terrano 3,0 V6, 32"